färdig

Då var den här arbetsveckan klar då, äntligen. Nu ska jag fira av min ledighet en dag innan det ska stämplas in på fabriken igen.
Snart kommer Sarah, vi ska bege oss på en roadtrip till Uppsala med grejer till Anders. Jag tänker en biltur i svullandets tecken, hoppas Sarah är med mig där. Men det tror jag, hon brukar inte va svår sådär...
Det var lite roligt igår natt föresten.Lyssnade på Vaken på P4 när alla önskar låtar där runt 3-4 hugget. Å så kommer det en önskan från en Strid som kör lastbil när alla hans kompisar är ute och festar. Låten var Beds are burning. Hela scenariot med lastbil, ingen fest, hans namn och låtvalet kändes som för många tillfälligheter. Så jag skrev till min fd SSKålchief och kolla om det var han. Och det var det. Nu såhär i efterhand låter det ju inte så märkvärdigt kanske, men just då tyckte jag att det var riktigt ballt.

Funderar på om jag ska slänga i lite färg i håret, vet inte om jag vågar. Har gjort det själv i alla dar, men bara för att min frisör säger att det kan bli gult blir jag livrädd. Ska jag chansa? Det går ju att färga om...är så fruktansvärt trött ¨på den färgen jag har nu...
Puss o hej



Kommentarer
karin

haha, stackars er som jobbar när vi andra sover. eller just det. det gör jag med.

2008-07-06 @ 15:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback