fett nice

fett nice säger ja? Jahaja.
Jo men de rullar väl på så glatt. 2 dar på fabriken avklarade. 4 kvar. Enda att se fram emot den här veckan är att Sarah kommer till helgen. Då jag visserligen jobbar, men på fredag börjar jag inte förrän sent så det går så bra så.
På söndag ska vi på roadtrip till Uppsala med diverse attrialjer till min bror.

Imorn blir det lunch med Matilda och Kanin. Det blir fint, har kommit över mitt största ensambehov nu tror jag. Och kommit i fatt med sömnen.
Så jaa..det rullar på.

Har nog kommit på ett namn till djuret också, måsta känna på det lite mer (namnet alltså). Säger det högt då och då för mig själv. Tur att dom flesta på mitt jobb är lite galna, det gör det lite lättare att smälta in.

Sov så sött



Kommentarer
Cattis

dela med dig av namnet snart!! jag är jättenyfiken...

2008-07-02 @ 14:38:21 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback