hemma

nu är jag hemma igen efter vår lilla vistelse på Orust. minisemestern med brudarna kan man kalla den (eller grabbarna om man inte vill reta upp Gynning).
Har haft det fantastiskt härligt. God mat, vin, solning och en massa skitsnack. Perfekt att få "ladda om batterierna" lite.
Nu är det bara några dagars jobb kvar innan kosan styrs mot falsterbo. Sarah är redan där och laddar, medan jag och Fian har jobb att sköta.
Färgade håret idag när vi kom hem. Det ser ut som ett helt helvete ska jag tala om. Kritvita rötter typ 3 cm och sen resten är väl blont, men inte samma blond.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med det här nu. Mörka slingor tipsade Sarah om. Men jag vet inte riktigt om jag vågar. Alternativen just nu är väl att försöka färga om det som inte blev lika ljust, vilket om jag lyckas kommer göra att jag ser ut som en albino. Eller gå runt och låtsas som ingenting. Eller börja bära hatt. Åhhh...tokig blir jag. Men jag hatade färgen jag hade innan också. fuck
aja..nu blir det sova av. trött av allt vilande på semestern..nej förlåt. helgledighet heter det i mitt fall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback