inget

Det är nästan omöjligt att skriva en underhållande blogg när man lever som jag gör. Allt jag gör just nu är att jobba, och jag tror inte att intresset är så stort över vilken kylare jag gör eller att jag aldrig får tillbaka min kläder från tvätteriet.
Det jag däremot vet att ni gillar är torsdagsbullen. Spänningen stiger inför morgondagen. Hmm..det var kanelbulle förra vecka och wienerbröd när vi var i NY. Det borde alltså blir..hm..muffins. Eller giffel. Den som lever får se.

Annars idag har jag faktiskt tagit mig ner på stan (fasligt lång cykeltur) för lunch med Matilda. Det blev crepes på Georges. Kassörskan (?) tyckte att tydlighet var en dygd för när jag beställde räk-och ostcrepes upprepade hon "crepes med ost och räkor..?". Samma sak med Matildas ost-och skinkpaj "paj med ost och skinka...?" Aja, bättre det än tvärtom antar jag. Det var riktigt trevligt, synd att inte lilla Kanin kunde va med.

Imorn hörde jag rykten om solning med grannjäntan. Får hoppas jag vaknar av telefonen imorn bara. Just nu liknar jag nästan min sömn med koma. Vaknar inte av nåt förutom när min kropp tycker att det räcker.

Nu ska jag äta upp mina fjärilsmackorner och läsa lite.
natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback