skräck i sängen

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte skrivit på länge. Jag är en busy kvinna.
Är väl hemkommen från Falsterbo, kolla igenom min kamera efter fina kort, hittade bara det här:
 Wihoo, kaninhoppning. Det var egentligen största anledningen att jag åkte dit, fick dock bara se den här kaninen men den vann tror jag. Fia och Sarah har en massa kort, min kamera är jättedålig. Kan nog bero på att massa skruvar har lossnat och jag tejpat ihop den med sjukhustejp.
Vistelsen var iaf trevlig, slutade i regn, panik och hemfärd.
Nu till paniken i sängen. Kommer hem från jobbet i godan ro, lagar ihop lite mat och bänkar mig i sängen för lite surfande. DÅ ser jag att mitt skrivbord ser ut som aldrig förr, alla mina mappar är borta och ikonerna flyttade hejvilt. Vänder på datorn för att se så den verkligen är min (vem skulle komma hit och byta dator med mig?). Men nej då, den är min. Börjar få lite smått panik eftersom jag inte vet om alla bilder och allt är försvunnet. Trots denna milda panik kan jag inte sluta äta. Jag håvar in gaffel efter gaffel med pasta stirrandes på datorn. Försöker med att starta om datorn och vips är allt som vanligt igen. Datorn är normal och Lena är mätt. Jag vet inte ens vad jag vill komma fram till med det här. Vill jag demonstrera exakt hur hungrig jag är efter en kväll i fabriken och att inget kan stoppa min måltid? Eller vill jag få fram hur odatakunning jag är som tror att allt går att lösa bara genom att starta om datorn? Det sistnämnda funkade iaf.
Usch nu blir jag trött på mig själv, gonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback