snart så

Nu har jag 2 dagar avklarade, en kvar. Har gått bra hitills i veckan iaf. Den här veckan är dock en sån vecka som inte alls känns kul att jobba. Det är så himla olika det där. Ibland suger det värre än värst, ibland känns det rätt så bra och ibland bara är det. nu tror jag mest att det bara är. Tur att jag inte ska jobba övertid i helgen...
Idag har vi roat oss med att komma på porrstjärnenamn till alla (vi hade superhjältenamn förra veckan). Jag fick heta latex-lena, kunde varit värre. Annars är jag listiga-lena
Imorn blir det tvättning för hela slanten, fick en ikea-påse med fias tvätt också. Flicksnärtan har inte tid så det är klart en ställer upp.
På torsdag morgon far vi, mot hästarna och mot dansoteken. Ska bli riktigt gött, hoppas vädret är fint bara.

Nu ska jag äta mackaroner o sova
natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback