Från yoghurt till robotar?

Nu heter inte mitt jobb som det brukar längre. Vi har bytt ägare och därmed namn. Om folk innan trodde jag tillbringade mina kvällar med att göra yoghurt kommer dom nu tro att jag tillverkar robotar. Det låter lite så. Vill inte skriva ut namnet så det får fortfarande gå under namnet "kylarfabriken". Massa prat om att ändra skiften och så också. Ett förslag är att vi på kvällen ska jobba 5 kvällar istället för 4. Hej då till min nästan redan obefintliga socialliv. Då har jag alltså 2 kvällar i veckan på mig att träffa folk, dom som jobbar normalt vill säga. Hoppas hellre på rullande 3-skift så blir det lika för alla.
Annars är de bra, nu iaf. Har gått och varit lite ledsen och besviken men nu ska allt vara tillbaka till normalt igen. Det som nästan gjorde ondast är att jag får så mycket skit för saker jag gör fel, medan andra kan göra sånt nästan obemärkt. Jaja, inget att älta i just nu...
Puss o gonatt



Kommentarer
sarah

du ska inte ta åt dig av vad folk tycker, vi vet att du alltid gör ditt bästa... du sliter ju jämt. längtar tills på fredag maaaat och ciiiiider, puss på dig

2008-06-03 @ 08:15:13 | http://powertrip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback