märklisch...

fick precis chatta med mitt flygbolag. Dom valde att inte svara på några frågor via telefon utan bara via mejl eller chat. Och mejlen skulle man få svar på inom 72 timmar, så jag valde chatten.
Skulle ju bara hojta till om att jag vill ha veg.mat eftersom jag alltid glömmer det och det alltid känns som ett lotteri om jag kommer att få mat i magen eller inte. Hitills har det alltid löst sig men man vet aldrig. 9 timmar utan mat känns sådär.
Hon skrev att det skulle kosta 149kr att lägga till en sån beställning,men att hon kunde göra det åt mig, gratis. eller hur att det kostar, det tror jag bara hon säger för att verka snäll och för att jag inte ska skälla på henne för att det är så svårt att få tag på dom. Ungefär som mobiltelefonförsäljare som ger massa extragrejer "gratis".Så då var ju det löst, så jag tackade för mig och sådär, då börjar hon att göra smileys efter sina medelande. "ha en fin resa:)" gör man så? Det känns inte så professionellt va? Eller överreagerar jag som vanligt?
Nu blir det jobba i 12 timmar, ledig imorn. wiheejj



Kommentarer
Sofie

Åker du med travelstart lr? Känner igen det där hehe.

Mmm, garderoben är kanonbra, mycket grejer kommer få plats hehe =)

2008-06-11 @ 11:44:08 | http://johsofie.blogg.se/
Cattis

Jag håller med, det verkar helt klart oseriöst. Vilket datum åker du?

2008-06-11 @ 13:22:45 | http://cattise.blogg.se/
sarah

ha ha hon ville nog bli kompis med dig =), tråkigt med handen. puss

2008-06-12 @ 08:49:49 | http://powertrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback