Redo

Vad säger ni? Är jag redo för ett besök i Guds hus? Prästen sa att fokus inte skulle lika på kroppen när ämnet dresscode kom upp. Om jag gör mitt peace-tecken hela tiden, så kan vi ju hålla fokus på det?
Tänkte lite på det där med färger, framförallt gällande bröllop. Rött är ju big no-no eftersom det signalerar att man legat med brudgumman. Svart känns bara lite spontant syndigt på nåt sätt. Vitt går ju inte, då kan man ju bli förväxlad med bruden eller nåt. Gult fick jag höra häromdan att det var den sjukes färg, även färgen för förräderi. Vilken färg kan man ha då? grönt? gult?
Skitsamma nu, har broscher att dela ut. Höres

Det här blir bra va? Å äntligen får jag användning av min klänning från forever21.







Kommentarer
sarah

hottie... fokus ska väl alltid ligga på kroppen?

2008-06-06 @ 10:08:10 | http://[email protected]
Stine

Kul att läsa din reseberättelse även om det mest handlar om shopping. Hur mycket har du shoppat till mig? Inget har du skrivit om det!!

Puss och kram Mamma

2008-06-19 @ 11:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback