shoppat som idioter

idag har vi sannerligen shoppat.
planen var att se ground zero och sen ta en guidad busstur. ground zero blev det, men sen borjade shoppingmaratonet pa century 21. dar kopte jag bara ett par shorts fran michael kors ritkgt billigt.nej just ja, kopte en kjol,massa underklader och ett par skor pa en annan avdelning ocksa... sen skulle vi bege oss ner mot hamnen for att kopa pannkakssmet. vi hittade i princip allt utom pannkakssmet. handlade pa victorias secret, sephora, bodyshop och massa mer. gjorde massa bra fynd. ska bli spannade att packa upp allt nu.
kvallsmat at vi pa nan restaurang i chelsea, riktigt amerikansk mat med bud light till. min alskade fjantol.
nu har vi kopt ol och lite godsaker och ska banka oss i rummet och bli underhallna av de 3 kanaler vi har pa var minimala tv.
ska se om ja kan fa in kort fran mobilen pa datorn imorn. vi har 2 gratisdatorer pa hostelet, men min ar lite knas. shift saknas sa det gar inte att skriva snabela eller gora utropstecken. fick leta pa internet efter ett snabela att kopiera och pastea. det far ga.

min mamma ar ju till stor hjalp foresten, smsade fran century 21 och fragade om jeansen hon ville ha fanns dar och att jag isf inte hittade dom. fick till svar "ne det gor dom inte". bra dar, det gjorde mitt sokande annu lattare, eller...
ringde sen nar vi var vi det stora kopcentret vid soutport 89 och letade efter dom dar jakla pannkakorna.
-jag hittar inte affaren, var ar den?
-ja, men den ligger ju dar rakt fram.

jahaa...rakt fram sager du, hur vet hon var jag star?
hittade den inte iaf, far fraga anders och se om han vet nat mer...tack anda mamsen
har askat och regnat som bara den idag med, himlen oppnade sig verkligen. amerikanarna har en formaga att overdriva allt. aven sina regnskurar.

nu blir det pyjamas och ooooool



Kommentarer
Zandra

Affären ligger i colombia cirkel som ligger vid central park. Stine trodde nog det var där du stod för då går man rakt fram när man gått in i huvudingången. Det är en stoooor o fantastisk affär som säljer lite extra lyxiga matvaror och köksinredning.



Kan vara bra tt veta. Ha kul o messa o fråga om du behöver mer hjälp eller andra tips..



Kram Zandra

2008-06-16 @ 14:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback