som forr

idag har vi varit pa aventyr ute i brooklyn. malet var target,haha.
vi blev som sma barn i en godisaffar. det kandes hemma pa nat satt. nat skumt ar det ocksa for target luktar precis likadant overallt. hela usa har en ratt speciell doft...
vi sprang iaf runt som galningar och fyllde snabbt var kundvagn. tur var val det for ig[r resonerade vi som sa att, nee men det hittar vi pa target. och mycket riktigt. reslultatet av den shoppingturen blev
  amerikanska snacks ar nat som ocksa ligger oss varmt om hjartat, da speciellt goldfish


shoppade aven lite pa victorias secret, bath and body works och ett par jattesota prinsessballerinas fran american eagle.
akte hem med vara tunga pasar och begav oss ivag igen ner downtown for att kika pa frihetsgudinnan. vi valde bufgetalternativet att aka staten island farjan gratis. spenderade nog sammanlagt 5 min pa staten island. men gudinnan fick vi se iaf.


 efter det tog vi tunnelbanan till time square for att kika in livet dar. det var livat...
   

sen hittade vi min absoluta favoritrestaurang, APPLEBEES. gissa var vi at middag
var helt galet gott och maten avnjots givetvis med en kall budlight. kandes precis som back in the days.
har har vi en av varldens godaste matratter. chicken fajita rollups


vi hade tankt att ga pa bio, men det var lite dyrt och antog att det var lite billigare lite utanfor times square sa vi akte till en biograf som anders hade rekommenderat. pa vagen dit hitta vi massa andra affarer,  kom dock hem med bara 2 st schampon. ett nytt fran redken och ett torrschampo. mucho berom till mig. gick forbi en schampoaffar som sag ut som himlen, men den var tyvarr stangd. far bli ett till besok dar. just ja bion...det gick inte forran sent sa vi bestmade oss for att aka hem.
stannade till pa times square igen for att se det by night. i tunnelbanan stod nagra pojkar och dansade. riktigt grymt.
 

bytte tunnelbana pa vagen hem och passade pa att kolla grand central nar vi vi anda var dar. det ska tydligen vara nat extra, och det var det...


japp, det var den dan det. riktigt bra dag
har det forjakla bra har, allt flyter pa riktigt bra och vi har inte rakat ut for storre missoden an att ha satt oss pa ett tag at fel hall en gang.
det jobbiga ar att jag saknar mitt liv har sa enooormt mycket. saknar min w-s familj sa mycket att det nastan gor ont. att vara sa nara men att inte kunna traffa dom. mitt i allt senitmentalt borjar jag tillochmed sakna adam. som jag knappt tankt pa sen jag akte hem fran usa sist. far verkligen hoppas att det slutar sa fort jag nar svensk mark igen. trivs iaf riktigt bra, friar nan till mig imorn stannar jag kvar. haha

hoppas ni inte tycker att det blir for langt och trakigt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback