utmattad

Nu borjar jag kanna mig riktigt utmattad, energin forsvinner sakta men sakert. Passar bra att vi bara har 2 dar kvar.
Det blev inget Coney Island idag tyvarr. Vadret har varit sa ostadigt hela veckan att vi itne vagade aka 1 timme tag enkelresa for att sen sitta dar pa en strand i regn.
Vi borjade istallet dagen med att ga till en mataffar i var hood. Tankte kopa lite delikatesser, men allt jag kopte var shake and bake cornbread. Dumpade av det hemma och bestamde oss for att aka downtown for some last minute shopping.
Borjade i Midtown for nagra affarer vi spanat i dar.
Hittade inte mycket mer spannande an en valpaffar. Var riktigt sugen pa att kopa en och ta med mig hem. Det ar sjuktdom kan ha hundarna sa i burar med bara galler som golv. Ingen filt eller nanting. bara dom i skyltfonstret

    

Akte sedan till Madison Square Garden och kakade lunch pa TGIF. Riktigt gott, var matt i flera timmar som omvaxling.
Handlade lite i affarerna runt dar, blandannat ett par skor till min kare mor , nojd nu?
Kopte aven massa schampo (nu maste det vara kopstop pa schampot for min del) som sjalvklart vagde ton. Plus att jag hade med mig ett paket full med godis till min W-S familj som jag aldrig postade...
Fick se Empire State Building igen fran en annan vinkel, tror vi har sett det fran de flesta hall nu
 
  Vi ar valdigt imponerade av tvavaningsparkeringen dom har har. Var saklart tvungna att ta kort i farten. Killen till vanster i bild ar min nya kille som jag ska ta med mig hem. Jag foll for skagget

 
Kort darefter traffade vi pa den har figuren. K var glad att ha hittat sin jamlike



Nar vi anda var i kvarteret passade vi pa att ga in pa B&H som en en jattestor hemelektronikkedja. Hade hort innan att den var speciellt, men det overtraffade vara forvantningar. I taket var det massa sma spar dar lador med varor akte runt.
Jag kopte en kamera till Fia vilket var en riktigt process. Forst saga till killen vid kamerorna, sen ga till en annan disk med en lapp. Han dar packade ihop allt jag ville ha coh fixade med forsakring och sa. Sen la han alla grejer i en lada som akte ivag pa sparet medans jag gick ner till kassan med mitt kvitto. Dar fick jag betala och fick ett nytt kvitto som jag visade upp vid nasta disk dar jag fick alla mina varor i en pase. Riktigt coolt, men inget stalle man gar in och gor en snabb affar direkt.
Lite svart att fanga pa bild men det grona ar ladan iaf.



Akte till Tj Max, men var alldeles for trott for att orka kolla ordentligt....Dar ar ett stalle som kraver energi. Kollade i lite fler affarer och avslutade med mat pa tacobell och pizzahut. 
Har tar vi en pensionasrast med alla pasar. Alla 6 till vanster ar mina.


Var sa slut i kroppen att jag bara ville lagga mig ner pa marken och grata. Det gjorde jag dock inte utan vi tog tunnelbanan hem istallet.
Nu kanner jag mest uppgivenhet nar jag tanker pa hur jag ska fa hem allting. Ni ska veta mina kara vanner vad jag sliter for er. Speciellt Fia och Sarah, bast for er att ni blir glada for allt nu.
Nu blir det 2 and a half men, friends, sex and the city och will and grace. Bra avslutning pa kvallen som alltid.
Imorn ar det sista hela dan, hall i hatten

 



Kommentarer
fia

jag är säker på att jag kommer att bli glad.. trevlig midsommar på er där over the atlantic

2008-06-20 @ 16:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback