jaha, och nu då?

Jaa..ögat har väl typ slutat göra ont, jag ser rätt dåligt men det allra märkligaste...Jo, jag har fortfarande en gigantisk pupill. Pratade med pappa som sa att dom dropparna jag fick hos läkaren bara brukar ha effekt i några timmar. Vilket innebär att min pupill borde varit normalstor i lördagskväll. Nu är det måndag eftermiddag och den är fortfarande stor. What to do?







Hittade även en snyggingbild på mig från i lördags på studentnatt.se. Förstår nu varför jag fick så märkliga blickar. Framförallt eftersom jag hade ett öga målat på mitt förband...




Kommentarer
sarah

ha ha ha ha ha ha ha ha ha, jag kan inte sluta skratta, fan vad söt du helt underbar!!!

2008-03-17 @ 20:22:00 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback