klädskåp

nu börjar jag känna mig varm i kläderna på jobbet, snart också varm i mina egna kläder. Jag och Kaloooa ska få klädskåp och alldeles egna kläder med våra namn i. Vi skojade om att vi skulle ta overall istället för byxor o t-shirt, men så kände jag att jag går nog runt i overall tillräckligt i livet ändå...Det var iaf vårt glädjeämne på jobbet idag. Har fått förlängt kontrakt också så det känns gött.
Annars har jag varit en sväng med Kanin på stan idag, hittade inte mkt men det var trevligt att lalla runt och snacka skit. Imorn blir det Marias tur att dras med mig, tror inte hon misstycker alltför mycket.
Mamma den lyckosten åker till New York imorn för att hälsa på bror min. Kvar blev jag med 2 katter, känns mycket rättvist. Har skickat med henne en shoppinglista iaf....
Nu är de bäst att avrunda innan det blir drifstop här kl. 2.
Natti natti

just ja...dagens bild:




Kommentarer
sarah

japp kyckli och curry, som du har lärt mig, mums mums. gud vad jag älskar dagens bild, folk som hamnar här och inte känner dig tror nog att alla fula bilder föreställer dig!!

2008-03-12 @ 10:53:53 | http://sarahm.blogg.se
Cattis

grattis till det förlängda kontraktet!

2008-03-13 @ 11:37:13 | http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback