att man ska behöva göra allt själv...

Nu, äntligen, efter veckor av tjafs med telefoner och simkort verkar allt har fixat te sig. Fick medelande igår om att mitt tele2 nummer skulle flyttas över till mitt telesnor-simkort. Det lät ju bra, förutom att jag inte har nåt telesnor-simkort. Var och beställde ett nytt förra veckan och det skulle komma inom nån dag. Vilket det inte gjorde. så idag hade jag inget nummer (eller abonnemang?) alls. Var nere på telesnor nu och pratade med nån kundtjänstsnärta, som sa att dom itne fått nån beställning på simkort. Så jag fick ett i affären. Svårare än så var det visst inte. Blir så irriterad på att så fort man lämnar över nåt till andra så blir det bara skit av det. Samma sak när jag skulle flytta över numret första gången..
Men nu har jag iaf samma gamla nummer och nu kommer jag hålla stenhårt i min mobil.
Nu blir det kaffe och sen far jag så glatt till fabriken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback