baaakis

idag mår jag som jag förtjänar kan man säga...slutade dricka tidigt igår så jag inte skulle må så dåligt, men det hjälpte tydligen inte så mycket. Kvällen annars var helt ok...lite för mycket folk och lite för trångt, men annars fint. Jag och Karin var utrustade med varsin fin mustach, varför vet jag inte riktigt men tjusigt var det.

fia och linn kom och våldgästade mig förrut och snart ska jag iväg och hämta bilen hos helena och sen iväg och gyckla. Vet inte riktigt för vem, men det blir nog bra det där. Sen ska ja jobba hela natten, usch usch...Men det blir nog bra det också.
Usch...mår verkligen inte prima



Kommentarer
karin

den där mustachen var rätt bisarr. folk försökte ta bort den, men det gick ju inte så bra. kom snart, jag är hungrig!

2008-05-10 @ 16:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback