Back in the factory

Första dagen på jobbet nu på en vecka. Man kan ju undra hur mycket som kan hända i en fabrik på den tiden. Sist jag var sjuk en vecka bytte vi ägare. Den här gången var förändringen lite mindre, en uppfräshning av matsalen. Snurrade runt som en yr höna innan jag hittade till kylskåpet. Sen var det smörgåstårtedags. Fast bara för oss i monteringen, så vi fick ha en egen rast. Lite märkligt kan tyckas, det är väl allas förtjänst om det går bra? Det funkar ju inte om bara monteringen gör ett bra jobb. Hursomhaver blev det ingen smörgåstårta för mig, eftersom den var fullsmockad med skinka och annat kött. Men jag hade god mat med mig så det var lungan. En annan nyhet på jobbet är 10-minuters-gympa-rast. Jag fattade ingenting men valde att inte vara med. Imorn kanske, var för seg för att strutta runt kände jag...
Jaa..där ser man. Mer spännande än så kan inte en onsdagkväll bli tydligen.



ja hade med mig 4 pennor och 2 sudd till tentan...pinsamt?



Kommentarer
Sofie

Tack så mycket, du är förlåten =)

2008-05-08 @ 22:03:39 | http://johsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback