Den sista måltiden

Kvällen igår med SSKål var kanon! Vi började med att spela minigolf för att sen käka middag på kniv å gaffel. Vi hade våra straffölspengar till det, kändes lite bättre än att bara supa ner oss för pengarna. Mycket moget SSKål. Jag och Karin delade på vitlöksbröd med tzatziki och halloumi till förrätt. Sen åt jag nån vegetarisk grejs med klyftpotatis. Till efterätt blev det tryffel med kaffe och baileys. Helt fantastiskt! Och för första gången (förutom Akuten och Fejden) var alla 14 samlade. En del är lite sentimentala och hela den grejen, men jag känner faktiskt inte så. Hade aldrig orkat med ett år till och vi har ju ändå gjort det bästa av året. Vi ska vara glada och nöjda med oss själva och nu får vi bara anstränga oss så att vi inte tappar kontakten. Jag som brukar ha en grym separationsånget är ganska stolt över mig själv som känner såhär.
Det flesta hade ju skola tidigt idag, men icke jag och Karin så vi drog till hg. Var ganska livat faktiskt, träffde Matilda och lite CC-folk vilket var trevligt. Dansade loss lite, men var inte riktigt på hugget så jag åkte hem.
En stund senare kom Karin och vi åt mackaroner och snackade skit till halv 6 eller nåt. Sov till 2 idag, så inte mycket vettigt förutom jobb har det blivit.
Nu är det en dags jobb kvar. på fredag blir det sommar-x och på lördag har t6´orna examenssittning så då ska vi gycka. Sen får vi se om det blir utgång eller inte, för stunden känns hemmakväll som det mest lockande.
Hej och gonatt

     

Det blev inga kort från minigolfen, Sofie hade fått en ny kamera och lekte paparazzi så det fick räcka..

Hittade ett ynka kort från hg på kameran. När Petter har Matilda på axeln. Det roliga med det kortet är att dom fick stå och posa så hur länge som helst för att jag skulle hitta min kamera




Kommentarer
fia

hur mycket sista saker finns de att göra??

2008-05-29 @ 11:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback