Klädskåp del 2

Idag fick vi äntligen våra klädskåp, det var ju på tiden kan man tycka. Längst ner precis innanför dörren kommer jag att få ligga och kravla varje onsdag med stor risk att på påsprungen från alla de håll. Annars var det lugnt och skönt på jobbet, stod själv på min lina vilket var skönt som omväxling. Nåt som inte var så skönt när jag hamrade mig på min piercing med all kraft jag har i kroppen. Men den sitter kvar och verkar inte ha tagit alltför mycket skada.
Torsdagsbullen var wienerbröd, vilket gör Karolina till vinnare. Jag hade gissat på muffins jag...
Är jämt så himla hungrig när jag kommer hem från jobbet, har blivit det mer och mer nu på senare tid. Men inte hade nån lagat mat till mig tills jag kom hem så jag fick så snällt ta saken i egna händer. Det blev nåt pitabröd med veggie-burgare...roligare mat än så hade jag inte. Lyckades för andra gången idag tappa min creme fraiche burk så det splashade över halva köket.
va fan..ibland undrar jag hur tråkigt jag kan bli, har jag tagit priset idag eller vad?

Karolina verkar inte vilja bli ren, inte konstigt det. Då skulle hon ju inte matcha med drömprinsen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback