mer jobb

Jomen det gick ju bra det där. Började dagen med att packa ihop en order på ca 50 menyer. Sen blev det lite kassa o dt. Var faktiskt skoj, men skulle verkligen inte vilja jobba heltid där.
När jag stod i dt´n kom Fias chef förbi och handlade mat. Dom hade problem med att personal i veckan så på fredag rycker jag in som personlig assistent. Bara sådär huxflux, med min enorma erfarenhet. Men det ska nog gå bra det där. Och tro nu inte att Fias chef attackerar folk bara sådär, jag har haft häst i hennes stall i flera år så främlingar är vi inte direkt.
Nu ska jag piffa mig fin. Sen blir det SSKål-mys, "sista måltiden". Mycket dramatiskt, men först blir det minigolf. Blir säkert hg sen ikväll, en får väl passa på när man är ledig



Kommentarer
sarah

ha ha va kul, bra att jobba lite överallt. saknar dig redan men jag och mamma kommer ner om 2 veckor. pöss på dig

2008-05-27 @ 20:14:05 | http://powertrip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback