telefon o tenta

Nu har jag fått en ny telefon, sony ericsson k530i står det på den. Rätt söt, måste bara lära mig att använda ericsson. är så himla van vi samsung nu. Gjorde faktiskt en rätt bra deal tror jag, för en gångs skull. Fia var med som mina extra öron...
Idag har jag skrivit lite tenta, gick nog åt helvete men motivation finns bara inte. Nåt som jag alltid undrar när jag skriver tenta är hur hungriga folk egentligen är. Folk dukar upp värsta picnic-borden. Det är mackor, risifrutti, godis, frukt, läsk, öronproppar (?) och gud vet vad. Jag har med mig en vattenflarra och på sin höjd en frukt. Känner aldrig riktigt under tentans gång att det passar sig med en matpaus. Å andra sidan hade det varit fjantigt idag, men tanke på hur kort tid jag satt...En liten tanke bara, äter folk såhär mycket om dom sitter hemma en förmiddag också?







Min nya skönhet (?)




Kommentarer
Klara

Jag vill också ha ny mobil!=)

2008-05-07 @ 09:46:10 | http://klarabellaa.blogg.se
karin

alltså det där med mat på tenta. jag kan bara inte fatta allt som folk smäller i sig. som att de ska vara borta från civilisationen i tid och evighet och inte se mat på veckor. eller de som har typ 10 pennor med sig "ifall någon skulle råka gå sönder". troligt att 10 pennor går sönder på samma gång.

2008-05-07 @ 20:10:03
matilda

jag kan bara tala för mig själv. men ja, jag äter sjukt mycket på en förmiddag hemma och därmed också sjukt mycket om jag har tenta. att äta är ju livet, det är det bästa som finns ;)

allt bra annars med hobbypunkarn? ;)

2008-05-09 @ 23:05:43 | http://meineflikk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback