vin vin vin

Sitter här i en annan del av T-fors ännu en gång och dricker vin med Helena och Fian. Planen för kvällen är väl att så sakteliga gå ner på stan och ta en öl eller nåt. Har verkligen ingen lust att gå ut, har fått nog av party för en stund.
Kvällen igår var väl sådär. Först var vi på nåt tack från kårservice, eftersom bara halva SSKål var där blev det mer öl till oss andra. Var stört trött även fast min mellanfest bestod av powernap hos Karin. Vet inte riktigt vad jag sysslade med sen. Stod längst fram på 250kg kärlek, otroligt värt kan man tycka. Sen lallade jag mest runt utan nånsomhelst lust att egentligen vara social. Så det var jag inte. Dansade kött i ljus med Karin och sen blev det drama och jag cyklade hem. Förlåt till dig som jag skällde ut för att du anklaga mig för att gå långsamt, just det är väldigt känsligt eftersom jag hatar folk som går långsamt. Jaha, det var sista kravallen det
Idag har jag fikat med mamsen och sen gycklat på t6´ornas examenssittning. Det var sista gycklet det (ännu en sista gång Fia). Det gick bra fast vi inte var så många eftersom rätt många i SSKål går i T6. Efter det köpte vi mat på Stångebro och käkade nere vid ån.
Nu sitter Fia och hävdar att jag borde gå i hypnos så jag ska bli sugen på involvera mig i ett förhållande. Tror inte riktigt på den idén, kan inte säga att jag lider av mitt singelliv. Jag tror att jag är alldeles för egoistisk just nu...ja så är det med det. Fast på riktigt tror jag att det handlar om att jag är för lat, orkar inte lära känna nytt folk just nu.
Jag låter verkligen bitter, men så är det inte. Är bara riktigt trött och allt jag vill är att umgås med mina kompisar.

See you later alligator



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback