en bra dag

Idag har varit en himla bra dag faktiskt, med tanke på att jag knappt sovit nåt...Men det får det vara värt!!
Hade invetering på jobbet. Dagen hade gjort det mesta så jag fick bara räkna lite plattor. Jag räknade och min kompanjon slet...det är arbetsfördelning när den är som bäst.
Sen fick vi lalla runt lite medans allt skulle kontrolleras. Och räknas igen, fast inte så mycket. På lunchen hade vi thai-mys. Våra thailändare hade lagat en asgod buffé och vi hade långbord, ljus och musik. Så mysigt så, och gott! Som tack för inventering skulle fick vi också smörgåstårta, var dock alldeles för mätt för att ens smaka. Tråkigt eftersom det för första gången fanns veg. Jaja...
Sen tickade klockan iväg och det fanns ingen tid att montera. Så det blev en målarkväll. Rätt skönt som omväxling.
Och jag som verkligen inte hade lust att gå till jobbet idag.
Icke att förglömma hade jag en trevlig lunch med Helena idag också, det var inte igår så det var skönt att catcha upp lite.
Nu ska jag se på GG.



Kommentarer
Cattis

Men tack själv, det var kul att du kom! Kram

2008-11-21 @ 09:49:30 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback