mer varsel...

Idag blev 25 personer till varslade på jobbet, heltokigt. 50 personer kommer alltså sammanlagt försvinna. Måste säga att det är skönt att jag vetat ett tag när jag ska sluta...Får se hur munter julfesten blir nu då..
Annars då...tröttvecka. Känns lite som varannan vecka blir en "umgås"-vecka och varannan "sitta-hemma-och-glo-med-katterna-innan-jobbet"-vecka. Kör slut på mig själv för att sen göra absolut ingenting.
Men på torsdag kommer bror min hit och resten av helgen bjuder nog också på en hel del roligheter. Synd att helgen är så kort bara, hinner inte träffa hälften av alla som jag vill.
Vilken fruktansvärt odjup blogg jag har kan jag känna ibland, men så är det tydligen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback