nu så...

har inte varit så aktiv här, men ja har kommit på att jag verkligen hatar att skriva för stunden. Blogg, sms, på facebook. U name it. Måste ta mig i kragen, annars blir det aldrig student av mig igen.
För lite update så var Bulgarien fantastiskt, kunde inte ha blivit bättre. Hade toppenväder, bra hotell och ett bra humör. Jag fattar inte att det kan bli en sån skillnad på mitt humör bara jag kommer bort från vardagen, men det blir det verkligen. Lugn som en filbunke och kände mig nästan helt normal. Länge sen jag skrattade så mycket, det behövdes. Tack Sarah för underbart resesällskap!!
Här är ett litet kollage jag knåpat ihop, inte lika fint som hos ps-kungen Sarah, men det får duga. Mer bilder finns på facebook för er som vill se. Är mest på mig och Sarah men det är inte fy skam det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback