ugglor i mossen

jag börjar ana lite ugglor i mossen här minsann. Jag har tydligen bra intution och ska lita på min magkänsla. Men hur ska jag nånsin kunna veta vad som på riktigt är min magkänsla? Ena stunden tror jag en sak och den andra en annan. Ofta överväger det negativa tyvärr. Äh..skitsamma ändå kan ja känna. Jag slår ändå aldrig slag i nån sak.
Nu ska ja mysa med mitt kattdjur, eller leka kanske passar bättre. Önskar han vore trött, men så länge han är på hugget går det inte att sova.



Kommentarer
sarah

gumman vad är det för ugglor=?? föresten råkade jag göra så din header försvann så det är bäst jag gör något nytt åt dig...hur vill du ha det? puss

2008-09-19 @ 08:41:19 | http://powertrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback