when in rome

Sitter har pa vart trevliga hostel i rom. Trevligt forutom att rumsgrannarna brakar och grater. bra start pa dagen.
Kom hit igar morse efter alldeles for fa timmars somn. Efter ha installerat oss pa hostelet gav vi oss ut for sightseeing. Hann med att se colesseum, dar det var gratis intrade dagen till ara. Sag aven piaza venezia och lite annat smatt o gott.
Va jattevarmt i borjan av dagen sa jag utrustade mig med shorts och linne, nar det senare borjade regna angrade jag mitt kladval ganska mycket.
Efter en valhovlig powenap gick vi ut och kaka pizza och drack vin.
Idag ar jag piggare sa snart ska vi ta oss ivag till vatikanen for att se om vi far en skymt av paven.


Visste inte att det fanns dator har sa jag tog inte med nan sladd till mobilen, darfor blir det inga bilder.

Sarah, gissa vilken ol jag drack igar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback