min kväll



Här sitter jag med mitt nya beroende (?), guitar hero. Det var det som var i paketet och inget snuskigt som Cattis verkade tro. Efter ha klarat igenom alla låtar på easy och medium har jag nu börjat spela på hard och det känns inte alls lika avkopplande och mysigt längre, är inget kul när jag inte är bra längre. Skulle behöva ett till finger samt lite snabbare reflexer. 3 låtar har jag klarat än så länge och nu är jag fast med "uncle salty", en inte alltför rolig låt.  Kramp har jag också...



Kommentarer
Cattis

Hmm hmm ok. Ett spel. Inte särskilt snuskigt, jag håller med.

2009-04-09 @ 08:33:28 | http://cattise.blogg.se/
fia

snart kommer jag o spelar sönder dej i gh- jag e grym på de. inte många som slår mig.. mm rätt bra ;)

2009-04-09 @ 13:53:32
fia

snart kommer jag o spelar sönder dej i gh- jag e grym på de. inte många som slår mig.. mm rätt bra ;)

2009-04-09 @ 13:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback