picnic eller tenta?

Sådärja, finally första tentan för terminen avklarad. Vet faktiskt inte alls hur det gick, det här känns mer som ett ämne man kan blajja runt om och ändå få rätt. Som motsats till ssk då.
Vad jag fortfarande förundras över hur mycket ätbart alla tar med sig till tentor. Folk dukar vekligen upp små picnicbord. Tror inte så många åt dock, dom jag såg som gick innan mig hade med sig all mat ut. Jag hade en vattenflarra och det överlevde jag faktiskt på dom låååånga 2,5 timmarna jag satt där. Jag undrar hur dessa människor skulle klara sig på en öde ö utan mat, om det inte ens kan skriva en tenta. Jaja, det mysteriet lär aldrig bli löst.
Ikväll skag jag ut och äta och drinka. Det är jag minsann värd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback