hemgång

Om några timmar är det dags för mig att åka hem. Har en rätt skön resa framför mig hoppas jag. Slipper NY så enda bytet blir i London, vilken lyx! Är hemma imorn eftermiddag, och resan från Raleigh till Arlanda tar bara lite drygt 12 timmar. Hoppas att det inte blir nåt drama som på vägen hit.
Idag har jag förnyat mitt körkort, det går ut i mars och nu har jag så det räcker 8 år framåt. Jättebra så slipper jag tänka på det, min kära familj betalade såklart! Har haft lite problem med mitt nuvarande körkort och även mitt svenska. En del tycker inte alls att det duger som legitimation. Behövde bara göra syntestet och lite vägskyltar. Kunde inte alla, men skyllde på att jag var svensk så det löste sig. Brukar ta år och dag där, men nu tog hela kalaset bara 10 min. Jag som hade laddat upp med bok och allt.
Ska iväg snart och hämta Sarah i skolan så vi kan ha vår sista lunch tillsammans. Sen ieftermiddag kör Joseph mig till flygplatsen. Är lite nervös at väskorna kommer vara för tunga, men jag hoppas att det är precis på gränsen och/eller att personalen är snälla.
Ha en fin dag så ses vi imorn, en del av er iaf.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback