mitt nyår

Kvällen igår var lugn och fin.
Först åt vi första familjemiddagen sen jag kom hit, alla utom Tim. Sarah stod för maten, kyckling och gröna bönor. Sen piffade jag och Sarah till oss och sen var det myspys med filmer i soffan. Pojkarna var fulla i källaren, mamman sov och pappan kolla på sport. Gemytlig sammanhållning.
På tolvslaget såg vi livesändning från New York. Faktiskt skönt med en lugn nyårsafton ( som 3 av de senaste 4 åren har varit iofs...)
Kollade lite mer på film innan sängen kallade. Vaknade tidigt i morse och pratade med mamsen som åker till Istanbul imorn. Så henne får jag inte prata med igen förrän jag är hemma i Sverige igen på tisdag. Sen kollade jag och Joanne på Burn after reading, skum film det där.
Idag kom förövrigt hostan, mina förkylningssympton förändras varje dag, spännande.
Idag är det nog en lalla-runt-i-pyjamas-dag och ikväll ska jag och Sarah käka på japansk restaurang och sen gå på bio. Hoppas på att få träffa Cavan till helgen, svarade aldrig hans frus mail. Skrev direkt till honom istället, blev så jäkla sur på att hon ska försöka kontrollera vem jag ska prata med och inte.
Har rätt mycket hemlängtan nu, inte minst efter rart sms jag fick imorse. Försöker bortse från det dock, ska göra allt för att njuta av mina sista dagar här. Hem kommer jag alltid.



Champagne-öppnande


Familjemiddag


Jag och Sarah posar i stökiga källaren


Joanne hängde med oss ett tag


Såhär ser vi ut 2009, skillnad va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback