Tantvarning

Det blev ingen bio med Sarah idag. Den drive-in bion vi skulle på öppnar inte förrän imorn. Och imorn hade jag egentligen planer med Adam. Såg jag frågade honom om vi kunde ses ikväll istället. Men han ju sin slåss-skola att ta hand om och skulle inte bli klar förrän kl 9. Och då kände jag helt spontant att oj vad sent det skulle bli. Då skulle han vara här tidigast 10 och så trött jag är om kvällarna skulle jag sannolikt vara dödstrött runt halv 11. Onödigt för honom att köra i nästan 2 timmar för att umgås med mig en halvtimme. Men vad töntig jag känner mig, det känns som om alla aktiviteter som börjar efter kl 7 är på tok för sent. Är jag 70 år eller vad? Fast å andra sidan vore det onödigt att nu, efter två veckor, vända på dygnet. Är rätt trevligt att vara morgonpigg faktiskt.
Så istället ska jag nu vandra ner och kolla på film här hemma istället. Inte helt fel det heller. Fast fan va trött jag börjar bli att bli på att se film. Det känns som om det är det enda jag gör. Det och shoppar, fast det kommer jag nog aldrig tröttna på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback