post-Peace&love

Nu är vi hemma från våra äventyr i Dalarna.
Hade en riktigt bra festivaldag (alla våra 12 timmar!)
Kom fram runt lunchtid och första konsterten vi såg var Dia Psalma. Där sprang vi även på storebror min. Kunde inte bli en bättre start!

   


Efter det skulle vi hem och äta lite. Min släkt har bosatt sig väldigt bra, bara 10 min gång från festivalområdet.
Åt loch gick sen tillbaka för att lyssna på Melody Club, missade största delen men det vi hörde var bra. Tog en öl och solade lite.

 


Sen mötte vi upp mamsen och hennes vän för att se på Anna Ternheim, hur bra som helst!

 


Tänkte vara smarta och gå lite tidigare för att hinna hem och äta innan Kalle Baah  utan att stressa. På vägen hem hörde vi dock några ljuva hiphoptoner vi var tvungna att lyssna lite till. Immortal Teqnique hette dom och var riktigt bra!
Ingen Kalle Baah blev det heller, hade alldeles för trevligt med min familj!
Sista omgången tillbaka såg vi Winnerbäck (kanonbra, han verkade riktigt munter), Hellström, Titiyo och Prop Dylan. Såg även ett mycket märkligt band som hette Faith no more, mest skrik där tyckte jag.
Fanns massa annat som verkade bra också, men vi ville inte stressa.
Kl 2 knatade vi hem och slocknade som ljus.
Det var som sagt en riktigt bra dag, underbart väder och världens bästa sällskap!

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback