lite besviken

Nyss hemkommen från bion där jag och Kahlua såg "en shopaholics bekännelser".  Fick gratis biljetter till förhandsvisningen så det var bara tacka och ta emot. Har ju läst alla böcker så vi hade höga förväntningar...och blev besvikna. En jättekul film, verkligen, men det följer verkligen inte alls böckerna bra. Lite stämde, men det var jättemycket som var ändrat. Kan tänka mig att den är bättre om man bara ser filmen.
Men så är det.

Måste skryta även här att jag vann i bowling med sisådär en 28 poäng i första runda. Jag är grym, så är det bara.

he på er



Kommentarer
sarah

grattis till vinsten!!! eftersom du har uppdaterat här antar jag att du lever?

2009-03-17 @ 17:10:10 | http://powertrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback