Ledig

Idag är jag ledig, kanske inte så jättespeciellt med tanke på att jag låg hemma sjuk hela förra veckan. Borde sätta mig och plugga, har ju tenta om en vecka...men det är så fruktansvärt tråkigt. Jäkla statistik...
Livet blev lite roligare igår när jag fick pengar, lyckan var dock kortvarig. Efter att betalt alla räkningar och ett storbesök på ica maxi finns det inte mycket över att rulla hatt för. Men så är det, ska vara glad att jag både har kärlek och underbara vänner i mitt liv. Och hälsan, den här veckan iaf. Jag har även ett fyllt kylskåp!
Nä usch jag måste verkligen plugga nu, lär ju inte förstå mer om jag inte läser nåt.
peace out



Kommentarer
Cattis

Hej gumman. På torsdag kommer Sarah och Fia hit och hänger och äter, du är jättevälkommen du med om du har tid och lust! kram

2009-05-26 @ 20:38:24 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback