snart helg

Usch vad jag är trött på veckorna nu. Är riktigt skoltrött, framförallt på tisdagar. Det är verkligen veckans jobbigaste dag, har ingen som helst motivation på kvällarna att plugga så att sitta i en skolsal i mörkret (iallafall utanför) till klockan 8 är ingen hit.
Sen har jag bara förläsning på torsdag så är veckan avklarad. Vill bara bli klar med det här nu! Och jag är så nervös att jag inte kommer in på det jag vill i vår. Kommer jag in på mitt andra val blir hela min plan rubbad. Men jag har inte heller råd att inte plugga en termin, jobben står inte direkt på kö.
Nu ska jag käka lite lunch innan det är dags att bege sig till härliga universitetet. Som tur är har vi en jättebra lärare i kursen som drog igång igår, alltid nåt.
Later



Bingbong leker Ville Vessla, om nån nu minns honom....




Kommentarer
Cattis

klart vi minns ville vessla!!

2009-11-03 @ 18:10:13 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback