opepp

usch, ska till skolan snart. Inte det minsta sugen, har inga problem att gå till skolan i vanliga fall men kvällskurser är inget för mig har jag insett. 3 tiimmar med minimala raster så man redan på del 1 tappar det lilla fokus jag hade från början. Sen cykla hem i mörkret. Och att åka bil dit är också jobbigt, rusningstrafik när jag ska dit, går betydligt snabbare att cykla.
Men det är introduktion på en ny delkurs nu så det känns som om jag borde vara där. Resten av våra tentor kommer dessutom vara grupptentor så det kan nog vara bra att hitta mig en grupp.
Men jag skulle mycket hellre vara hemma där det är varmt och gött.

I lördags vann jag förövrigt bowlingen, eller 2 matcher av 3. Och med mest sammanlagda poäng var vinsten verkligen min. Vem får äta upp sina ord nu?



Moahaha. Personligen tycker jag att ödmjukhet är en av mina bästa sidor...



Oj vad dom njuter katterna. Tvångskramar är dom bästa kramarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback