tenta och jubileum

Hej o hå!
Tidig morgon men redan varit uppe ett antal timmar. Steg upp halv 7 för att åka till härliga universitetet och skriva tenta. Blir full rulle ibland när man läser dubbla kurser men nu är den avklarad iallafall. Kändes ganska bra så vi får hoppas att det gick vägen.
Nu ska jag spendera resten av dagen med min karl, vi firar 1 år idag. Tiden går fort när man har roligt! Ska låta honom spela tv-spel ett tag (snällt va?) sen ska vi ner en vända på stan. Ikväll blir det restaurangbesök och bowling. Inte så snällt att ge honom stryk en sån här dag, kanske borde låta honom vinna? Haha, nu kom han precis in i köket och fråga hur det känns att få stryk ikväll, roligt att vi har lika höga tankar om oss själva. Tydligen ska jag få äta upp vad jag precis skrivit.... vi får väl se. Om han vinner så är det ju för att jag är snäll som sagt.

Ha en härlig dag i det underbart varma vädret!



Kommentarer
Cattis

Grattis gumman! Hoppas ni får en bra kväll!

2009-10-10 @ 13:48:26 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback