vintertider hej hej

Jag tycker om vintertid! Idag sov vi hur länge som helst och sen var det bara att dra tillbaka klockan så var dagen räddad och det fanns massa tid över, iallafall en timme.
Var hos Helena och Thomas igår och hade det trevligt. Fick god mat sen körde vi rockband för hela slanten. Jag på trummor, Helena sjöng och grabbarna körde bas och gitarr. Körde hur länge som helst och jag var helt slut i mina trumslagararmar.

Sov där så idag fick vi frulle innan vi åkte hem sen har vi haft filmdag. Såg nån ny skräckis, paranormal activity. Skulle vara nån ny Blair witch typ och den var riktigt otäck. Satt med handen för ögonen så fort det blev mörkt. Såg även Miss March som var en töntig komedi. Skönt att liva upp stämningen med nåt roligt efter skräckupplevelsen. En paus för ensam mamma söker och nu film igen. Mattias har haft filmdag på önskelistan länge så nu borde han vara nöjd. Och jag med såklart!





Det suddiga bandet!




Trummade som en tok, fick "most energy" mest av alla, haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback