att skriva...eller inte skriva?

Det var inte igår. Jag har tänkt lite "ska jag", eller "ska jag inte"? Idag blev det att jag skulle. Mest just nu för att vi tittar på ett program om mördarbin. Det behöver inte min fulla uppmärksamhet. Annat är det om en timme, då börjar "ensam mamma söker...". Då är det full fokus på tvn.
Idag kom vi hem från en liten seglartur. Åkte iväg i fredags med mamma och hennes Janne. Åkte runt lite härodär, åt god mat och hade det allmänt trevligt. Vi hittade även lite kantareller vilket bevisar att jag visst kan plocka svamp.
Nä nu får jag väl laga mat för naturnissen här brevid kommer inte ur soffan så länge tvn levererar mördande insekter.

       



Kommentarer
Cattis

Vad kul att du har uppdaterat, jag har väntat och väntat! :)

2009-09-06 @ 20:41:29 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback