på god väg!

Nu är jag klar med den första kursen på min väg mot nån form utav examen. Opponerade b-uppsatsen igår med bra feedback, bara nåra småändringar som ska fixas. Så nu är 60hp beteendevetenskaplig grundkurs klart. Fick även mail om att jag klarade ekonomitentan som jag slet med förra veckan. Det gjorde förvisso alla, desto skönare att jag också gjorde det!
Nu är jag ledig en heeeeel vecka innan pyskologin drar igång. Verkar även ha nån form utav "jullov" från min andra kurs.
Gött gött!

Trots min ledighet valde jag att gå upp kl 6 imorse för jag tänkte att det kunde vara "mysigt" att dricka en kopp kaffe med Mattias innan han åkte till jobbet. Sen dess har jag legat i nån slags halvkoma i soffan och glott på tv. Börjar bli lite uttråkad nu...
Ska iväg och träffa Kahlua om en stund, var ett tag sen!




Kommentarer
Cattis

Vad duktig du är!!

2010-01-19 @ 14:04:11 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback