En lång dag

Kom hem från skolan för ca 20 min sedan där jag har tillbringat min dag sen kl 9 i morse. Hela Humsams öppna tid med andra ord.
Uppsatsen ska in imorn och vi kände alla att vi var på god väg. Vår handledare har dock visat sig vara lite svår att få tag på och verkar inte ha någon större lust att läsa vår uppsats, hon har iallafall inte läst hela nångång hitills. Idag befann hon sig dessutom i Norrköping, men erbjöd oss en handledartid om vi ville ta oss dit. Mycket bussigt, men vi avböjde framförallt när allt hon har påpekat hitills varit väldigt vagt, typ "jag tror nåt är konsigt här...". Lyckades få en tid med vår statistikföreläsare (och tillika examinator för uppsatsen) istället. Ojojoj, det var inte mycket vi hade gjort rätt. I princip ingenting faktiskt, alla statistiska test var fel vilket i sin tur ledde till fel resultat och diskussioner.
Lite dystra fick vi skriva om allt och det har faktiskt gått ganska bra. Tråkigt bara att en veckas skrivande var åt helvete bara.... Jag ska skriva lite till innan jag går o lägger mig och sen blir det 4 timmar imorn innan uppsatsen ska in vid lunch imorn. Jag kommer gråta glädjetårar när jag slipper tänka på den igen.

Tack o lov blev SPA-arbetet godkänt, hade seminarie idag som jag inte kunde gå på men det trillar in ett G på studentportalen snart ändå. wihooooo

 
Min b-uppsatsgrupp. Varierad grad av koncentration, glädje och förtvivlan!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback