Nya kameran

Igår slog vi till och köpte en ny kamera, bäst nu så vi hinner lära oss den innan semestern. För att eliminera att det ska bli förstörd på grund av vår klumpighet valde vi en som var vattentät, stötsäker, dammsäker ochn frostsäker. Eloge till oss om vi lyckas paja den ändå. Den verkar bra!

B-uppsatsen blev "klar" igår, om inte annat är den inskickad med vissa skavanker. Panik en minut i 12 då Emelies dator valde att låsa sig, men det löste sig till slut. Känns tomt nu utan all stress i huvudet men jag tror jag överlever det också. Bäst designad verkar jag dock vara för stress.

Efter uppsatsen var inskickad igår åkte till till Norrköping för att ha myskväll med Fia, det blev tacos och vin. Åt tills vi hamnade i matkoma. Idag var jag på en intervju av något slag i Norrköping, hur det gick får jag veta i augusti nångång.

Nu är det en dag ledig sen är det jooooooobb hela helgen, gotta love my life!

Bilder so far med nya kameran, har testat att fota massa konstigt!


Det konstigaste korten av dem alla!



Bob Harper i sitt esse, det syns tydligt att han är besviken över någons viktnedgång, antagligen Mikes. Den här minen är antagligen till följd av ett "WHAAAAAAAT......?!?!?!" (Inte uttalat, bara mimat!) Han är en riktigt drama-queen Bob.



Fias fina fönster, det gick bra att ta kort i motljus. Glädje!



Jag med naturligt leende. Det går bra att ta kort i farten. Försökte fota lite nonchalant så inget skulle tro att jag led av hybris. Vem bryr sig egentligen? Jag känner ingen i Norrköping.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback