Slutspurten

Skriver i min blogg så jäkla sällan att det nästan alltid är en slutspurt av något slag, 2 gånger om året uppdatering.
Nu har vi bara några ynka veckor kvar på psykologi 2. "Bara" en b-uppsats kvar! Sen blir det iochförsig inget sommarlov eftersom jag visst ska läsa sommarkurs. Bestämde det innan jag fick veta hur det blir med jobb och nu ser jag faktiskt fram emot den här kursen, ekonomiskt familjerätt. Visst låter det lockande?
Resten av min uppsats-grupp tentapluggar för fulla muggar, jag valde dock att tillgodoräkna mig den här kursen från förra året. Tur var väl det eftersom jag var sjuk hela förra veckan och missade alla föreläsning. Bra tajming där! Får dessutom en liten mjukstart tillbaka frísk och kry!

Annars är allt bra. Jag är glad och solen skiner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback