En produktiv rackare

Idag var ju uppe äckligt tidigt med tanke på att det är kvällsvecka. Redan 20 i 7 pallrade jag mig upp.
Hämtade upp min far för att sedan ta oss ut till Sarah för att på något sätt forsla hem min kära ford som har stått där död i ca 1,5 månad. Tanken var att vi skulle bogsera den till Mantorp och att pappa där skulle försöka fixa den. Det behövdes dock inte, redan efter några hundra meter bogsering så startade den. Tur för mig, för är det nåt som jag hatar så är det att bogsera. Åkte ändå en annan väg en e4:an hem utifall att nåt skulle gå fel men den brummade på så glatt. Är så jäkla lättad, dels får vi inte lite pengar om vi säljer den och dels slipper jag tänka mer på skiten.
Då vi åkte genom ljungsbro passade jag på att hämta Mattias sim-kort, han har varit telefonlös i snart 3 veckor så jag tyckte de var dags nu att han var kontaktbar igen. Tror inte han blir lika glad, han verkar inte lida av att "slippa" prata i telefon. Fick lite kaffe och mackor på mitt lilla stopp också.
Väl hemma har jag äntligen skickat in vår c-uppsats så den ska till tryck. Det var bara ett litet fjantigt nummer som saknades för att att den skulle skickas in, vilket uppenbarligen kan vara nog så jobbigt för mig att ta tag i.

Måste säga att jag är ganska stolt över mig själv som har uträttat såna stordåd, och då har jag inte ens varit på jobbet hem. Gissar att jag kommer stupa i säng när jag kommer hem ikväll.
Imorn får de bli sovmorgon för på fredag är det tidigt som gäller igen. Då ska vi till Ullared!

Har inga nya,roliga bilder på den här datorn så jag bjussar på en gammal istället!


Här har vi mig och Mattias (och våra djur) på vår 1-årsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback