11277...

... steg har jag gått än så länge idag! Jag och Anna tog oss en liten morgonpromend som avslutades med ett besök på konditoriet. På en filt vid ån fyllde vi på med de kalorier vi precis gjort av med, förmodligen med råge!
Men dagen är inte slut än. Nån slags aktivitet lär väl bli av när Mattias kommer hem från jobbet. Just nu bakar jag bröd, jag är så himla värdelös på att göra ingenting. Nåt lite projekt krävs varje dag för att jag ska va nöjd. Isabelle har tack och lov inte anammat min rastlösa ådra än, utan ligger och sover på sitt lilla lammskinn.




Grodpose i barnvagnen!


Skulle försöka ta kort på hennes antydan till leende. Det slutade i gråtkalas. Känner mig som en toppenmamma...verkligen




Kommentarer
Stine

Ja,det blev ju inget leende som vi vantade pa, men hon ar sot anda. Ses snart, kram

2011-08-03 @ 19:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback