Shopping och stadsfest

Idag var jag, Sarah, Ida och våra barn nere på stan för att se vad Linköpings stadsfest hade att erbjuda. Var familjens dag i Trädgårdsföreningen och sen lite hola-balo lite överallt annars i stan. Trevligt att se lite folk i rörelse!

På vägen hem från stan hittade vi ett stånd med små gosiga figurer som både var kudda och gosedjur beroende på om man vek ihop den eller inte. Isabelle fick en rosa gris (?)  och Casper en krokodil. Blir mysigt för henne att ha i vagnen.
Än så länge har hon fortfarande strl 50-56 men det dröjer inte länge förrän hon behöver strl 62 så jag börjar förebereda redan nu. Idag köpte jag ett par strumpbyxor och en solhatt. Tidigare i veckan har jag köpt en pyjamas och några bodys. Det går alltid åt...eller är det jag som är shoppingberoende?

Nu städar Mattias för fulla muggar här, sen blir det mat, vin och film! Gött!






 
Nu ser det ju faktiskt mer ut som ett får än en gris...?



En kortärmad body från Cubus, pyjamas och linne-bodys från Lindex. Jättebra att ha under koftor i höst!



Strumpbyxor och solhatt från Kappahl!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback