Helgen



Åhh vad jag uppskattar mina lediga helger nu! Äntligen få va som en "normal" människa och jobba i veckorna och umgås med folk på helgerna. Hur normalt det sen är att jobba 3-skift är ju en annan sak.
Har haft det kanon med några av mina absoluta farvoritmänniskor som gör mig så himla glad, tack för att ni finns!
Nu är det 3 dagars arbete kvar innan det är dags för ledighet igen. Är lite bio-sugen, kanske blir den där grott-filmen, karln i familjen verkar himla taggad på den iallafall och mig kvittar det så länge det inte finns några zombies eller gladiatorer inblandade.....




Den mittersta bilden är så himla rolig. Fia ligger i soffan i godan ro och då passar Sira på att lägga sig på henne med baken rätt i ansiktet på stackars nyvakna Fia. Den hunden vet hur man väcker folk!




Kommentarer
Anonym

Vilken fin Milton bild, den fick aldrig jag. Och sura och fia ser ut att ha det väldigt mysigt.

2011-02-24 @ 22:11:11 | http://powertrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback