Tiden som springer iväg

Ibland undrar jag hur snabbt tiden kan gå egentligen.
Snart har jag jobbat heltid i en månad och ganska bra kommit in i lunket. I slutet av varje vecka har jag förhoppningen att NÄSTA vecka, då jäklar kommer jag ha tid med allt som jag inte hade tid med denna. Då är ju jag ledig eftermiddag/förmiddag/kväll. Men nä..tiden räcker aldrig till ändå. Mycket på grund av skolan nu kanske, har en massa småpill kvar med uppsatsen så förhoppningsvis borde allt bli bättre så fort det är klart. Men så tror jag ju alltid, men de verkar ju va så att så fort en sak är klar blir det fullt upp med en annan. På helgerna är jag ofta så trött att allt tid går åt till att ladda upp för nästa arbetsvecka. Är det såhär det är att va vuxen? När jag jobbade för nåt år sen minns jag hur mycket jag hann med både innan jobbet och på helgerna. Åldern börjar ta ut sin rätt alltså...

Idag hade jag hoppats på att hinna tilll gymmet, är dags att damma av träningsskorna nu. Men det tror jag inte att jag hinner med. Måste handla mat, äta och duscha innan jag ska till jobbet om ca 3 timmar.
På fredag kanske? Då måste de blir ett gymbesök. Då finns det inga ursäkter.
Jaa...det var dagen positiva ord från mig alltså. Hej då så länge...



Kommentarer
Cattis

Det är nog graviditeten som gör dig så trött att du inte orkar med nåt annat. Jag kommer vara hemma och vårda lite små-magsjukt barn imorgon så jag kan inte fika. Om du vill riskera smittan är du välkommen hit, annars får vi skjuta på det till nästa vecka. KRAM!

2011-02-02 @ 11:29:07 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback