helg

Nu är det helg, inte så stor skillnad mot dom andra dagarna eftersom vi är lediga jämt i vilket fall. Men ändå så...
Har inte hunnit uppdatera här, kommer alltid nåt imellan. Sen är jag jäkligt disträ också, glömmer bort vad jag har tänkt att göra hela tiden.
Igår gjorde vi inte så mycket, blev mest soffhäng. På kvällen kom Johanna för att klippa Mattias. Jag fick en massage också, skönt är inte rätt ord. Fy fasen vad ont det gjorde, var spänt som en stålvajer i hela ryggen. Idag har jag enorm träningsverk. Tror det gjorde nytta iallafall. Måste tänka på att få lite bättre hållning och inte dra upp axlarna likt Stefan och Christer (vem det nu är det är som går med axlarna upp vid öronen!)
Mamma och hennes kompis kom förbi på en fika också. Kommer fortsätta att rulla fram så mycket som jag fikar nuförtin!
idag har jag och Isabelle gjort stan med Sarah och Milton. Prövade en himla massa kläder, men det blev inte så mycket shoppat. Fick pröva Miltons babygym också. Hon var väl inte särskilt intresserad, Milton hade desto roligare att peta på Isabelle!
Sen åkte vi och hämtade Mattias som var ute i Ljungsbro och hälsade på sina kompisar. Tajmade in perfekt tills maten stod på bordet, vilken lycka!
Tiden rullar på rätt snabbt, innan man vet ordet av så är dan slut. Ska vänta ut Isabelles vakentid här så ska vi gå o lägga oss. Brukar vara runt halv 1-1.



En utslagen liten onge igår!



Världens goaste Milton visar Isabelle how to work the babygym!



Sarah övervakar!



Just nu, vaken i sin lilla sovpåse!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback